Pages

z
z

Thursday, January 20, 2011

Zakuan Adha dan Ayu Raudhah nikah Jumaat 21/01/2011

SEREMBAN: Percintaan pasangan sensasi, pemain bola sepak Mohd Zaquan Adha Abd Radzak, 23, dan pelakon Ayu Raudhah, 26, bakal disempurnakan menerusi majlis akad nikah yang dijadual berlangsung di Masjid Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Jumaat ini.

Selepas majlis akad nikah yang diadakan sejurus selesai solat Jumaat, majlis resepsi diadakan pada sebelah malam di bangunan Perbadanan Kemajuan Negeri Kedah (PKNK).

Mohd Zaquan, pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan serta Ayu Raudhah mengikat tali pertunangan pada 17 Oktober tahun lalu.

Mohd Zaquan berkata, majlis kenduri bagi pihaknya pula diadakan di Pusat Dakwah Islamiah Paroi di sini, yang dijangka dihadiri lebih daripada 1,000 jemputan pada 30 Januari depan.

“Kira-kira 500 kad jemputan perkahwinan diedarkan kepada saudara-mara dan rakan-rakan. Namun, kami menyediakan makanan kira-kira 1,500 tetamu.

“Saya berdoa agar semua yang dirancangkan berjalan dengan lancar kerana ia hari paling penting dan detik bersejarah bagi diri saya,” katanya kepada Harian Metro di sini, semalam.

Dipetik daripada Harian Metro


Foto majlis berinai Ayu Raudhah



Picture credit to Piccalasso

5 comments:

terokai seni said...

moga bahagia membawa ke syurga

Anonymous said...

amin.. =)
-admin-

kindergartenlibrary said...

lawanya ...

Panglima Arep said...

aduhh.....
melepas...

admin said...

sabo banyak2 panglima arep..kat luar tu ramai lg bunge ekeke

Post a Comment