Pages

Tuesday, January 25, 2011

Ikan keli vs bangkai ayam??












Hye semua..sy ada benda nak share ni..ni pun agak terkejut la bila tgk pic2 ni smua kan..geli la plak bile tgk keli ni makan bangkai ayam yg telah di proses huhu..
anda nilai sendiri pic2 ni =)

nak tgk gambar penuh bleh klik link FB ni..

12 comments:

1 ummah said...

ish!geli..
thanks sbb share ye :)

Admin said...

ok welkam 1 ummah

Cik TeN10 said...

wekksss..gelinya...btw thanks for sharing =)

Tuan Penasihat said...

hooooo tau geng mana yang bela keli buat camni,
orang kita tak buat kot.

cemomoi said...

huiyoooo tak makan la nampaknya

fara feroza said...

erk..?? takut la nak makan dah..geliii

Abu Luqman said...

saya x makan ikan keli..lama dah geli ..eee

nuriz said...

aiyo geli le..

mira_nas said...

hurm..klu kat rumah ni dulu bagi makan isi perut dia..jadi gemok2

unknown girl said...

ermmm..geli nyer..
** sy kategori xsuke mkn ikan gak..

KAY said...

ank sy suke sgt ikan keli...eeii gelinya...

mykhalis said...

serius geli..aku harap ape yg aku makan selama ini bersih halal dan suci.. gelinye

Post a Comment