Pages

z
z

Sunday, April 24, 2011

Encik Rusa dapat hadiah dari seorang blogger

Assalamualaikum dan selamat petang semua..Korang semua sihat ke..aku harap sihat-sihat hendak-Nya lah kan..sebenarnye aku jarang menulis sangat dalam belog ni..Kebanyakan post dalam ni aku cuma copy paste sahaje dari laman web KOSMO! ...

OKlah entry kali ni aku nak tulis pasal aku dapat hadiah dari seorang blogger...aku pun tak sangka la dapat hadiah ni..hehe..tapi blogger tu dah minta dah alamat aku sebelum ni..tup-tup posmen datang antar surat kat rumah hehe..blogger yang aku maksudkan tu ialah Nur Ikhyar Dee..Aku sebenarnye telah menjadi antara 25 follower terawal belog beliau..hikss..seronoknya

Setelah membuka sampul surat tersebut dapatlah aku hadiah berupa Foot Detox Patch dan juga button..aku panggil button je benda yang bulat-bulat ada pin tu..aku tak tau la korang panggil apa..hehe pakcik kayo pakcik kayo...tapi aku belum pakai lagi Foot Detox tu..asyik terlupa je tau tau dah tidor haha..So kat sini aku nak ucapkan setinggi-tinggi terima kasih la kerana beri hadiah ni..Kalo ade contest lain kali apa salahnya jemput lagi kan ekeke =p..Ni ade la aku upload sket picture hadiah tu..korang boleh tengok lah ye hehe.. =) papai... -encikrusa-



3 comments:

nur ikhyar dee said...

jangan lupa pakai tau :)

Nanti saya buat contest sudi-sudikanlah join ^__^

Admin said...

Ya ok Insyaallah kalo de kontest sy join g okeh

G3-lina said...

tahniah

Post a Comment